så nära, så nära

nej, inget avlslutat matprogram idag inte.
men jag ska inte svälta för det har jag bestämt,
jag är ju så nära, så nära.
kanske måndag om 2 veckor?
åååh, vad jag hoppas, jag står verkligen inte ut med min
kropp. det rinner fett om mig när jag går,
och allt fläsk bara dinglar omkring. jag ryms knappt
att sitta på en stol, så stora lår har jag! eller gå genom
en dörr, det känns som jag ska fastna varje gång jag går
igenom...
men snart så slipper jag allt det här. snart får jag svälta.
jag måste kämpaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv : allting är bara jobbigt.....

2009-01-26 @ 17:19:41
Postat av: Anonym

många dubbla budskap blire

2009-01-26 @ 17:58:31
Postat av: Anonym

svar : du jag vet inte... vill inte välja nått av dom.

2009-01-27 @ 18:04:05
URL: http://alltingsnurrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0