jo tack, jag vet.

svar till www.thebestlittlegirl.blogg.se :
jo, jag vet. jag kommer dö om jag svälter igen. om jag svälter ihjäl.
och jag har faktist tänkt, rätt så mycket dessutom. jag vill inte
att min blogg ska vara proana, att andra ska inspereras av mig.
(om jag nu lyckas svälta) jag vill att anorektiker ska, jag vet inte,
kanske avstå. vilja bli friska. (eller ja, dom som är påväg)
förstå vilken otrolig smärta anorexi innebär.
förstå att jag mår så dåligt att jag vill ta mitt liv. oftast varje dag.
att jag har sån otrolig ångest som jag inte kan släppa ut,
som jag låter stanna inne i kroppen. den ångesten är hemsk.
vissa dagar känns det som jag ska kollapsa av all ångest.
så nu ska det här bli en peppblogg. tror jag.
det ska i alla fall inte vara någon matdagbok. eller vikt.

idag har varit bra. eller ganska bra. har lyckats slänga två mandariner,
en idag och en igår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

thebestlittlegirl dog 22 jan :( Du ska inte dö. Kämpa. kram

2009-02-03 @ 16:49:54
URL: http://kalorifreak.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0