jag tror jag har besämt mig

ska nog inte hoppa över maten. har ingen anledning.
jag har lyckats dölja det så bra. jag klarar två veckor till,
det gör jag lätt! fast endå, jag är anorektiker, jag är tjock,
och jag klarar inte av att svälta. jag är verkligen misslyckad.
har bara tänkt och tänkt hela dagen, bara på om jag ska
eller om jag inte ska. måste nog endå fråga läkaren
om det är hon som väger mig när dom tänker ta bort det.
vill så gärna veta, så jag kan vara förbered.
måste fixa morgondagen. måste göra det.
jag måste ha något att leva för. något som jag mår bra av.
fast endå något som får mig att inte bli frisk. något
som får mig att vilja svälta. fast endå slippa tankarna.

jag borde verkligen sluta leva i min drömvärld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0