hur?

fixar jag det? att säga ifrån, jag vill inte äta mer? gör jag
verkligen det?
jag tvekar. jag borde inte göra det. allt kommer bara försvinna.
avdelningen. matprogram. sond. nej, jag vill inte dit igen.
men jag vill svälta. jag vill vara smal. jag får ta konsekvenserna,
den här gången är det inläggning.
även om jag tvivlar på att jag kommer gå så långt. mamma och pappa
kommer göra nånting. vet inte vad, men nånting. vi kommer bråka.
åhnej, jag ångrar mig! det får jag inte. jag har bestämt mig. på torsdag
börjar jag. det är ju det här jag vill. mitt liv går ut på att vara smal.
anorexin har verkligen ett hårt tag om mig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: :S

2009-01-20 @ 22:51:13
URL: http://alltingsnurrar.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0