hata, älska?

jag hatar anorexin - den förstör hela mitt sociala liv.
jag kan inte koncentera mig på nånting!
jag tänker ofta på mat och svält.
jag tänker alltid på kalorier. (te x, matten igår blev svaret 101, jag
tänkte genast, banan!)
den får mig att se alla som tjocka. speciellt mig,
jag är den tjockaste av alla tjocka!
jag mår ofta dåligt, väldigt dåligt.

jag älskar anorexin - när jag väger som minst.
då är jag smal. då mår jag bra. jag tänker inte,
jag tränar. den får mig att slippa oroa mig för det
riktiga livet, jag lever i min fantasivärld.
jag slipper äta.

jag vet inte igentligen. älskar jag anorexin?
hatar jag anorexin?
nu hatar jag den, jag mår skit. fast endå mår jag bra,
jag har brännt massor med kalorier idag. matprogrammet
är snart (får inte hoppas på för mycket) över.
då får jag svälta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0