allting är bara dö

jag orkar inte mer. har bara hittat negativa saker nu, efter
att jag fick veta att det var länge kvar. mamma har kommenterat
på en av mina favorit bloggar, en anorexia blogg. då har hon säkert
hittat en annan av mina favoritbloggar, där jag brukar kommentera
med den här bloggadressen. så hej mamma, om du läser!
om hon nu läser, så är det verkligen kört för min fejkade friskhet.
så jag har faktist bestämt mig. tror jag. svält efter torsdag,
om inte matprogrammet åker bort då. stort chans. eller så inte.
det känns så omöjligt just nu, det är min enda utväg ungefär.
så jag kan ju säga hejdå till kompisar, träna, skola, allt.
eftersom anorexin har vunnit över mig. igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0